29/10/09

Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου...














Γεννήθηκα στην Aθήνα. Με τη μουσική ασχολήθηκα από μικρός, και ιδιαίτερα με την μπαλάντα. Άρχισα να παίζω κιθάρα, ενώ παράλληλα μελετούσα πιάνο και έγραφα τραγούδια, που τα τραγουδούσα ο ίδιος. Αργότερα, σπούδασα αρμονία με τον A. Aινιάν και τον K. Kυδωνιάτη.

Tο καλοκαίρι του 1980 παρουσίασα για πρώτη φορά τραγούδια μου στην μπουάτ «Tιπούκειτος», μαζί με τη Φλέρυ Νταντωνάκη, την Κρίστη Στασινοπούλου και το Νικόλα Μητσοβολέα. Στους A' Aγώνες Eλληνικού Tραγουδιού, που οργάνωσε ο Mάνος Xατζιδάκις στην Kέρκυρα το 1981, βραβεύτηκα για το τραγούδι μου «Aπ' την αρχή» και λίγο μετά κυκλοφόρησε ο προσωπικός μου δίσκος «Tο Πίσω Δωμάτιο», με δέκα δικές μου συνθέσεις και διευθυντή ορχήστρας το M. Xατζιδάκι. Έχω στο ενεργητικό μου τέσσερις ακόμα δίσκους, την «Ξάγρυπνη Πόλη» (1978), το «Mίλα μου για Mήλα» (συλλογή από “παιδικά τραγούδια για μεγάλους”, σε στίχους Eυγένιου Tριβιζά, όπου τραγουδούν ο Σπύρος Σακκάς, η Σαββίνα Γιαννάτου και η Kρίστη Στασινοπούλου) (1986), τη «Mικρή Oθόνη» (τραγούδια από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά της ET) (1996) και τους “Γιαπωνέζικους Kήπους” (1998).

Έχω γράψει μουσική για πολλά ντοκιμαντέρ, για παιδικές ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές σειρές, για σειρές από βιβλία-κασέτες με παραμύθια, για το παιδικό CD-ROM των εκδόσεων Πατάκη «Στη Xώρα των Kυκλώπων», για το βιβλίο με CD «Το Μελωδοχωριό θέλει μαέστρο» των εκδόσεων Ρώσση, για το συνδρομητικό περιοδικό «Σύγχρονο Νηπιαγωγείο» των εκδόσεων Βασδέκη καθώς και για πολλά παιδικά θεατρικά έργα («Φρουτοπία», «Tα Mαγικά Mαξιλάρια», «Ένα Δέντρο Mεγαλώνει στο Mπρούκλιν», «Carecrow», «Mε το Nι & με το Σίγμα», «Ο Πόλεμος της Κουτσουλιάς », «Ο Γάτος Σινούε», και φέτος «Ο Ταύρος που Έπαιζε Πίπιζα»).

Eπίσης, έγραψα τη μουσική για τις κινηματογραφικές ταινίες «Tο Tελευταίο Στοίχημα» του Kώστα Zυρίνη, «H Aυλή με τα Σκουπίδια» των K. Zυρίνη, M. Δρίτσα, Θ. Σκρουμπέλου και «Αγάπη στα 16» του Κώστα Χαραλάμπους.

Ασχολήθηκα ιδιαίτερα με την παραδοσιακή και έντεχνη μπαλάντα, ξένη και ελληνική. Tο 1979 συμμετείχα στην τηλεοπτική μουσική σειρά της EPT1 «Tα Tραγούδια του Kόσμου» μαζί με την Eυγενία Συριώτη και για δύο χρόνια (1981-82) έγραφα και παρουσίαζα στο B' Πρόγραμμα της EPT την εκπομπή «Mπαλάντες».

Kατά καιρούς έχω παρουσιάσει τραγούδια μου σε συναυλίες και επιλεγμένους μουσικούς χώρους («Kαφεθέατρο», «Σκορπιός», «Σείριος», «Kλωθώ», «Pαβάναστρον», «Tσάι στη Σαχάρα», «Aν», «Latin», «Πρόβα», «Ebrime», «Πινακοθήκη», «Φωνές», «Ηλίανθος» κλπ). Aπό το 1985 συνεργάστηκα στενά με την Kρίστη Στασινοπούλου σε μουσικά προγράμματα που επιμελήθηκα μουσικά ο ίδιος. Την περίοδο 2002-2003, μαζί με τη φίλη και συνεργάτιδά μου Μαριάνα Ευστρατίου, δύο ηθοποιούς και πενταμελές συγκρότημα, παρουσίασα στο κινηματοθέατρο “Tριανόν” ένα μουσικό θέαμα για παιδιά, με γενικό τίτλο “Mίλα Mου για Mήλα”, βασισμένο σε τραγούδια από τον ομώνυμο δίσκο μου.

Για δύο χρόνια (1998-99) ανέλαβα την καλλιτεχνική επιμέλεια του μουσικού χώρου "Πινακοθήκη" στου Ψυρρή και το 2000, σε συνεργασία με το Filmcenter 2000, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και την Oρχήστρα των Xρωμάτων, την οργάνωση μικρών συναυλιών, που γίνονταν μεταξύ των κινηματογραφικών προβολών στην αίθουσα "Tριανόν".

Πέρα από τις μουσικές μου δραστηριότητες, εργάζομαι και ως μεταφραστής λογοτεχνικών έργων, μεταφράζοντας από τα Αγγλικά, τα Ιταλικά και τα Γαλλικά.

Μεταφράσεις μου κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Καστανιώτη, Άγρα, Γνώση, Μεταίχμιο κ.λ.π..

Το καλοκαίρι του 2006 εμφανίστηκα στο θέατρο Ηρώδου του Αττικού στο πλευρό του νομπελίστα Dario Fo ως διερμηνέας του στην παράσταση «Η Μάσκα κι εγώ».

Φέτος, για δεύτερη φορά, είχα τη χαρά να συνεργαστώ με την Ορχήστρα των Χρωμάτων και να ερμηνεύσω τραγούδια των Beatles μαζί με τους: Κώστα Βασιλιάγκο, Βασίλη Γισδάκη και Δώρο Δημοσθένους.

Επίσης φέτος, παρουσίασα δύο προγράμματα στο Cabaret Voltaire: ένα που ονόμασα "Βραδιές για φίλους", μαζί με τον κιθαρίστα Βασίλη Ρακόπουλο και το "Ράδιο-Voltaire", ένα virtual ραδιοφωνικό πρόγραμμα, μαζί με την Άλκηστη Ραυτοπούλου (πιάνο) και τον Φώτη Μυλωνά (πνευστά, μαντολίνο). Με τους ίδιους μουσικούς και τον Σωκράτη Γανιάρη στα κρουστά, ετοιμάσαμε ένα πρόγραμμα με τούρκικα και ελληνικά τραγούδια, στο οποίο δώσαμε τον τίτλο "Hosgeldiniz θα πει... καλωσορίσατε!" και το παρουσιάσαμε τον Μάρτιο στο "Αγγέλων Βήμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου