19/3/10

Τραγουδώ τα αγαπημένα μου παραμύθια



Ήμουν πάντα πολύ χαρούμενος, όταν βάζαμε στα σκαριά κάποια συνεργασία με τη θεία μου την Ντίνα Χατζηνικολάου. Το παράπονό μας ήταν και είναι ότι λίγες από αυτές τις συνεργασίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Αλλά... νέοι είμαστε ακόμα, πού θα πάει, θα τα καταφέρουμε :-)

Το "Τραγουδώ τα αγαπημένα μου παραμύθια" είχε την τύχη να εκδοθεί σε μορφή βιβλίου μεγάλου σχήματος με ένθετο cd από τις Εκδόσεις Σαββάλα. Πρόκειται για τραγούδια εμπνευσμένα από κλασικά παραμύθια, όπως η Χιονάτη, η Κοκκινοσκουφίτσα, η Τοσοδούλα και πολλά άλλα, σε στίχους της "θείας Ντίνας" και μουσική-ενορχήστρωση-εκτέλεση δική μου. Το βιβλίο είναι γεμάτο όμορφες ζωγραφιές και για κάθε τραγούδι υπάρχει πεντάγραμμο με τη μελωδία, τα ακόρντα και όλους τους στίχους.

Από αρκετούς εκπαιδευτικούς μαθαίνω ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη από ποιοτικά παιδικά τραγούδια και θέλω να πιστεύω ότι αυτή η δουλειά ανταποκρίνεται σ' αυτή την ανάγκη. Ακούστε, λοιπόν, τον "Δαχτυλάκη" μας (κάνετε κλικ πάνω στη λέξη "Δαχτυλάκης") και κρίνετε από μόνοι σας κατά πόσο έχω δίκιο ή άδικο!


2 σχόλια:

  1. Aγαπημένε μου Σταυρή, π0τέ δεν το περίμενα, η χάρη του "Δαχτυλάκη" μας να φτάσει μέχρι το διαδίκτυο!!! Τι άλλες εκπλήξεις μας επιφυλάσσεις; Είσαι φοβερός... Καληνύχτα, η θεία Ντίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχος ο Δαχτυλάκης, συγχαρητήρια και στους δύο!
    Κι επειδή μαντεύω ότι εξίσου υπέροχα είναι και τα υπόλοιπα,πιστεύω ότι αυτό το βιβλίο-CD είναι το καλύτερο δώρο για τα παιδιά!
    Να 'στε καλά και οι δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή